tárgyaló bérlés Budapest

Mikor érdemes tárgyalót bérelni Budapesten?

Sokakkal előfordul, hogy hirtelen van szükség egy kisebb vagy nagyobb tárgyalóteremre, hiszen a beeső ügyfél, vagy nem várt üzleti megbeszélés miatt hirtelen kell cselekedni. A megfelelő és nyugodt tereket azonban időben le kell foglalni annak érdekében, hogy legyen szabad kapacitás. A fontos ügyek átbeszélésére ugyanis nem elegendő egy kisebb iroda, hiszen itt általában nincs elegendő hely a résztevők számára. De vajon mikor és milyen tárgyalót érdemes bérelni Budapesten?

Mikor és miért van szükség tárgyalóra?

Bár a legtöbb nagyobb cégnél van megbeszélésre kijelölt terület, ám nem minden vállalatnak van akkora helye, ahol mindez megvalósítható. Számukra sokszor van szükség külön tárgyalóra, amiből bár választék bőven akad Budapesten, a legjobb helyeket már jóval előre lefoglalják. Éppen ezért a FRoffice olyan rendszerrel rendelkezik, amely óradíj alapú, így rugalmasan és előre kiszámíthatóan, emellett szinte azonnal lefoglalhatóan kínálnak igényes termeket. Minden tárgyalót rövid időre, akár rendszeresen egy órára is ki lehet bérelni.

Tehát a tárgyaló bérlés Budapesten is népszerű lehetőség. A hasonló kialakítással működő további irodák nagy előnye, hogy egy laptopon kívül nem igazán van szükség másra. Itt minden adott nyomtatáshoz, fénymásoláshoz, illetve egyéb irodai tevékenységhez. Ugyanezek elérhetőek a FRoffice-nál sem, ahol 8-10 fő befogadására alkalmas tárgyalókat kínálnak az ügyfelek számára. Ezeket televíziókkal, flipchartokkal szerelik fel, így a siker érdekében csak egy igazán jól összerakott előadásra van szükség, illetve természetesen az elmaradhatatlan kommunikációs készségre.

Milyen szobák bérelhetőek?

A 8-10 fős mellett léteznek 4-16 fő befogadására alkalmas, meleg színekkel ellátott és világos mastermind termek is, ahol mindenkit kellemes légkör fogad. Ez ugyanis nagyban meghatározza a tréning és az esemény hangulatát. Emellett rendelkezésre álnak coaching területek is, ahol két fő fér el kényelmesen, így a bizalmas és nagy figyelmet igénylő beszélgetések is bátran lefolytathatóak.

A tárgyalás sikere nagyban befolyásolja a megfelelően berendezett termek hangulata. Az ilyen terekben nő a kreativitás, illetve a csapatmunka is sokkal hatékonyabban működik, mint egy nem túl barátságos helyszínen. Nem véletlen helyeztek el kényelmes és praktikus bútorokat sem, ahol nemcsak a minőség volt fontos, hanem puha ülés, a jól elhelyezett karfa, és a megfelelő magasságú asztal egyaránt.

Fontos továbbá, hogy jól szellőző és megfelelő klímával rendelkező tárgyalót válasszunk, hiszen egy hosszabb megbeszélés esetén nagyon kellemetlen lehet a levegőtlen és a túl hideg vagy meleg helyiség. Az itt tartózkodók könnyebben elfáradnak és sokkal nyugtalanabban lesznek, így nem véletlenül találhatóak meg itt automata szellőztetők, illetve olyan ablakok, amik a huzatot nem, de a kellemes levegőt beengedik. Egy ilyen jól felszerelt területen a siker garantált, csak ki kell használni a lehetőségeket.

Mit érdemes tudni a bérlés előtt?

Mielőtt irodabérlésre adnánk a fejünket, tudni kell, hogy a legtöbb helyen előleget kérnek el, ami általában az össz díj 50%-a. A fennmaradó költséget pedig a bérlés kezdete előtt két nappal kell megfizetni a cég számára. Amennyiben esetleg lemondásra kerülne a sor, akkor azt a kijelölt időpont előtt legalább két héttel meg kell tenni, hiszen ilyenkor a teljes befizetett pénzösszeg visszajár.

Egy héttel előtte azonban csak a fele díjat térítik meg, míg két nappal előtte már semmit nem kapunk vissza. Ezt mindig érdemes figyelembe venni és időben jelezni, ha változtatásra lenne szükség. Amiatt azonban nem kell aggódni, hogy esetleg nem lenne szabad kapacitás, hiszen a FRoffice-nak számos különálló terme van, amit szinte bármikor ki tudunk venni.

Mennyibe kerül tárgyaló bérlése?

Amennyiben négy főre szeretnénk bérelni, abban az esetben 4.000 Forint az óradíj. Ez ezer forinttal emelkedik abban az esetben, ha hat fős társaság érkezik a helyszínre. Ugyanez az emelkedés elmondható egy tizenkét fős csapat, illetve egy tizennyolc fős vezetőség esetén. Amennyiben külön bejárattal felszerelt, önálló mellékhelyiséggel kiegészült helyszínre van szükség, abban az esetben az ár óránként 7.000 Forint.

A FRoffice nagy előnye, hogy kávé, tea és víz bekészítése is kérhető, amely a bérleti díj plusz 25%-áért kérhető szolgáltatás.